Alla inlägg under mars 2008

Av oney - 20 mars 2008 18:46

"I wear rubber bands round my soul. They keep me from crawling, and these rubber bands round my soul, they keep me from falling"
...
"So then when you are not in my dreams,
and not in my mind. But we are at the same place at the same time, rubber no longer holds the borders of my soul"

Av oney - 17 mars 2008 18:47

I natt drömde jag om en negerbäbis. Hon var något av det finaste jag sett. Putteliten med alldelse mörkt silkeslent hår. Hon var naturligtvis inte min, med det var något med hennes mamma. Vet inte om hon var sjuk eller död. Det blev på så vis att jag tog hand om den här lilla flickan. Hon var verkligen verkligen liten och så len att hon under sekunder i drömmen då och då förvandlades till en nyfödd Golden retriver valp. Jag stöttade upp hennes nacke och huvud i min hand när jag lyfte upp henne och la henne mot mitt bröst. Sen började jag sjunga för henne och vagga henne fram och tillbaka med hela min kropp. Sången jag sjöng för henne var Mockingbird med Eminem. Mycket lustigt.

Presentation


Jag har mer eller mindre ofrivilligt blivit en feministisk hemmafru i ett land med för dyra bilar och för många trophy wives. Här bor jag med boyfriend och försöker finna mig i längtan efter Nora och alla mina små ofödda bäbisar.

Min trygghet i form av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards