Alla inlägg den 2 juni 2006

Av oney - 2 juni 2006 00:00

Anno, ja lite befängt skulle jag faktiskt vilja kalla det.
Hellre en vältränad brud som Carmen.
Idag blev jag inte vald i fredagsflörten. Vad ska jag dra för slutsatser utav det?
Kanske folk blir stötta då jag säger att kulmagar är oerhört charmiga.
Kanske ingen vill ha en brud som leker farlig.
Att promenera i mörkret, hade jag sagt det? Jag är ju mörkrädd...

Tränade på gymet idag och mina armar såg oj så hemskt starka ut. Jag kan ju stå framför spegeln i flera timmar utan att tröttna.
Snart ska jag ut och springa. Idag är det sommar, kanske jag borde sola lite på balkongen.

Nu har jag varit på landet i ett par dagar. Mille kom på besök, vi sög helium, drack vodka och bastade. Ingen bra kombination, mitt arma, arma huvud.
Zanna och Andrea kom på middag. Vi bastade lite till och åt en massa marängswiss. Mmm jättegott! Stackars lilla Nora trilla i vattnet med huvet före och kom inte upp utan min hjälp.
Det var Andreas fel, eller Noras. Hur som helst, blöta blev vi allesammans.

Imorrn är det tydligen pingstafton. Visste vi om det?

Presentation


Jag har mer eller mindre ofrivilligt blivit en feministisk hemmafru i ett land med för dyra bilar och för många trophy wives. Här bor jag med boyfriend och försöker finna mig i längtan efter Nora och alla mina små ofödda bäbisar.

Min trygghet i form av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards